Link-uri utile
Top 3 motive pentru care ai lucra BACKWWARDS!
Tu stii sa lucrezi backwards? Vom vorbi in minutele urmatoare despre posibilitatea de a lucra BACKWARDS, cu ce avantaje vine aceasta strategie si la ce intrebari ne raspunde.
De tinut minte, aceasta tehnica se poate folosi in orice industrie, in orice activitate, fie ca vorbim despre planificarea unui produs finit, fie ca vorbim despre planificarea unei vacante sau poate doar vrem sa mergem sa facem piata. Tare nu ?!
☞ Ce inseamna mai exact Planning/Working BACKWARDS ?
Pur si simplu se pleaca de la obiectivul final, o data ce ti-ai stabilit acest obiectiv, in ordine cronologica va trebui sa parcurgi toate etapele necesare pana la punctul de pornire. Atentie ~ cu cat iti pui mai multe intrebari, cu atat sansele tale in a evita anumite greseli vor creste considerabil. So ?! Ask why !
Tu stii sa lucrezi backwards?
De ce aceasta strategie este folosita in mai multe industrii?
① Pur si simplu, este foarte eficienta! O data ce o stapanesti dureaza foarte putin sa o implementezi, asadar este un mare avantaj in ziua de azi pentru ca precum auzim peste tot, time-is-money right ?!
② Ne ofera o vizibilitate clara! Stim exact care este urmatorul proces, descriind in detaliu putem estima si durata.
③ Putem defalca cu usurinta obiectivele clientului final!
Iar daca toate aceste lucruri nu te-au convins, hai sa exemplificam!
Etapa 1 – Se stabileste obiectivul final. Pentru exemplul nostru, vom considera suma de 1M $ ca si target.
Etapa 2 – Ask yourself – Estimativ, cat ar costa produsul meu?
Etapa 3 – Pentru a genera vanzari de 1M $, stiind ca produsul meu costa 100$, cate comenzi ar trebui sa am?
Etapa 4 – Pentru a inregistra 10,000 comenzi, de ce am nevoie?
Etapa 5 – Ce trebuie sa faca clientii?
Etapa 6 – Pentru ca un client sa initieze check-out, in primul rand ce trebuie sa faca?
Etapa 7 – Pentru ca un client sa ajunga adauge produse in cos, trebuie mai intai sa ajunga la noi pe site nu?
Etapa 8 – Cum ajunge un client pe magazinul nostru online?
Etapa 9 – Pentru ca un client sa dea click pe reclama noastra, aceasta trebuie sa fie calitativa.
Etapa 10 – Cum ajunge reclama noastra la consumator?
Daca nu stii care sunt criteriile prin care poti castiga o licitatie facebook cu reclama ta, aici iti aratam noi !
Recomandarea MCGM! Invata sa lucrezi de la obiectivul final catre inceput! Este un tool foarte puternic, stapaneste-l, vei castiga foarte mult timp de asemenea vei putea planifica foarte usor ordinea cronologica a etapelor. Asa ca mai intrebam o data: Tu stii sa lucrezi backwards?
Daca ai o idee de afacere si doresti consultanta, Echipa MCGM iti sta la dispozitie.