Gasim solutii potrivite astfel incat, prin optimizare SEO, sa beneficiezi de cea mai buna investitie pe termen lung a business-ului tau
Optimizare SEO - repere generale
Optimizare SEO este termenul generic pentru un set de operatii care au ca scop cresterea pozitiilor unui site web în lista de rezultate ale căutărilor, pentru anumite cuvinte sau expresii cheie, relevante din punctul de vedere al afacerii respective.
Echipa MCGM, prin strategiile de optimizare SEO, maximizează potentialul site-ului dumneavoastră web, rezultând o crestere a expunerilor online in ierarhia motoarelor de cautare. Prin aceasta vizibilitate in mediul online se genereaza trafic de calitate si un număr mare de clienti.
Etapele unui proiect de optimizare SEO
Prezenta in mediul online este foarte importanta dar cea mai importanta activitate este optimizarea SEO care aduce potentialul client pe site-ul dumneavoastra
Promovare online
Optimizare SEO - Avantaje
Cresterea traficului si a pozitiilor in ierarhia Google
- Site-ul este prezent in motoarele de cautare;
- Cel mai durabil mod de promovare;
- Vizibilitatea si credibilitatea brandului are o crestere semnificativa;
- Atrage mai multi clienti interesati de serviciile firmei;
- Traficul este mai targetat si economisiti bani pe termen lung;
- Traficul generat prin SEO imbunatateste rata de conversie;
- Crestere volum de trafic neplatit;
- Cresc vanzarile cu ajutorul cuvintelor targetate.
Solicita acum o oferta si te contactam noi!
Doriti o evaluare gratuita a proiectului?
Ne puteti contacta prin formularul de contact, chatul online sau datele de contact
Mai multe informatii despre SEO, aici!
Intrebari frecvente - optimizare SEO
Acronimul SEO vine de la Search Engine Optimization, ceea ce înseamnă optimizare pentru motoarele de căutare. In realitate este vorba despre toate măsurile, tehnicile si strategiile implementate pe si pentru un website cu scopul îmbunătătirii pozitiei acestuia pe motoarele de căutare, pentru anumite cuvinte-cheie – totul în functie de criteriile stabilite de Google.
Nu este de ajuns să construiesti un site si apoi să astepti să vină clientii la tine. Trebuie să stii să iesi în fata lor si să îi convingi să cumpere si să revină. Imaginează-ti că ai un magazin de produse electronice. Dacă un utilizator vrea să cumpere aspirator, va căuta pe Google acest termen. În lista de rezultate vor figura doar cei care depun eforturi pentru a se promova. Dacă nu optimizezi textul site-ului, nu scrii articole, nu îti promovezi afacerea, nu vei apărea în fata utilizatorilor.
Pozitia website-ului
Traficul va veni drept consecintă a cresterii pozitiei site-ului. Pe măsură ce website-ul va urca în lista rezultatelor de căutare, vei începe să vezi treptat si o crestere a numărului de vizitatori pe site. Timpul necesar pentru a vedea îmbunătătiri în pozitionarea unui site poate varia de la câteva săptămâni la câteva luni. Cel mai important factor este competitia. Cu cât ai mai multă competitie, cu atât mai mult va dura să urci în căutari.
Clientii beneficiaza de anumite discount-uri si reduceri de pret la contractele noi incheiate. De asemenea, in functie de pachetul ales si de perioada contractuala, se ofera bonusuri de fidelizare.
Link-uri utile